کد خبر: 4956
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 15 ارديبهشت 1390 - 14:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

اطلاع رسانی به بازدیدکنندگان در 36 پایگاه

مسئول اطلاع ­رسانی بیست و چهارمین نمایشگاه بین­ المللی کتاب تهران از افزایش پایگاه­های اطلاع­ رسانی رایانه­ ای، سالنی و محیطی در نمایشگاه بین­ المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش لیزنا به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و چهارمین نمایشگاه بین­ المللی کتاب تهران ، داریوش مطلبی گفت: در نمایشگاه امسال 6 پایگاه اطلاع رسانی رایانه­ ای با مجموع 104 نفر نیروی فعال به ارائه اطلاعات درباره کتاب­ها و ناشران آنها می­پردازند.

 

وی افزود: تعداد ایستگاه­های اطلاع ­رسانی سالنی و محیطی که اطلاعات مربوط به محل استقرار سالن­ها، ناشران و امکانات جنبی و رفاهی را ارائه می­دهند نسبت به سال­های گذشته افزایش داشته و در نمایشگاه بیست و چهارم با مجموع 36 ایستگاه در سالن­های مختلف و فضای خارج شبستان و سالن­ها به ارائه خدمات به بازدیدکنندگان می­پردازند.

همچنین در یک حرکت جدید در نمایشگاه بیست و چهارم 15 خط تلفن به شماره­های 7 – 88496501 برای ارایه اطلاعات عمومی و اختصاصی نمایشگاه و معرفی بخش­های جنبی و رفاهی اختصاص یافته است.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: