کد خبر: 8286
تاریخ انتشار: شنبه, 09 ارديبهشت 1391 - 14:07

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

توضیحات مدیر کمیته‌ی اطلاع‌ رسانی نمایشگاه کتاب درباره‌ی 3 نشر

مدیر کمیته‌ی اطلاع‌ رسانی بیست‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌ المللی کتاب تهران درباره‌ی حضور سه انتشارات در نمایشگاه کتاب تهران توضیح داد.

به گزارش لیزنا به نقل از ایسنا، سیدمهدی جعفری درباره‌ی وضعیت حضور انتشاراتی ‌های آهنگ دیگر، بوتیمار و دفتر شعر جوان که گفته شده برای حضور در نمایشگاه مشکل دارند، گفت: نشرها باید برای حضور در نمایشگاه حائز شرایط آیین ‌نامه‌ی ما باشند؛ اما نشر بوتیمار در زمان ثبت نام برای نمایشگاه 25 عنوان کتاب داشت که برای ثبت‌ نام این تعداد باید 35 عنوان می‌بود. اما اکنون تعداد کتاب‌های این نشر به اندازه‌ی کافی رسیده است و ما در حال تلاش هستیم که بتواند در نمایشگاه کتاب حاضر باشد.

او ادامه داد: این نشر اکنون در لیست انتظار است که یا از طریق نمایندگی و با نشری دیگر، یا از طریق اتحادیه‌ی ناشران مشهد و شاید خودش مستقلا در نمایشگاه کتاب حضور داشته باشد.

جعفری همچنین درباره‌ی وضعیت حضور انتشارات دفتر شعر جوان در نمایشگاه کتاب تهران گفت: دفتر شعر جوان در نمایشگاه کتاب حاضر خواهد بود و 9 متر غرفه در اختیار دارد.

مدیر کمیته‌ی اطلاع‌ رسانی بیست‌ و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران درباره‌ی وضعیت نشر آهنگ دیگر نیز بیان کرد: بحث نشر آهنگ دیگر، بحث دیگری است و صلاحیت این نشر تأیید نشده است؛ اما ناشران دیگر مشکلی ندارند و می‌توانند در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: