کد خبر: 8316
تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 ارديبهشت 1391 - 11:48

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

اقدامات سازمان تاکسیرانی به مناسبت نمایشگاه کتاب

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران اقدامات ویژه‌ای را به مناسبت برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌ المللی کتاب تهران در نظر گرفته است.  

 

به گزارش لیزنا به نقل از سایت اطلاع‌رسانی بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران به منظور رفاه حال شهروندان برای رفت و آمد به این دوره از نمایشگاه کتاب اقداماتی را انجام داده است.

«استقرار یکصد دستگاه تاکسی توسط این سازمان و محاسبه نرخ براساس تاکسیمتر»، «استقرار پنجاه دستگاه تاکسی ویژه بانوان بازدید کننده از نمایشگاه کتاب به تمام نقاط شهر»، «استقرار سی دستگاه تاکسی ون در داخل محوطه نمایشگاه برای جابجایی رایگان بازدیدکنندگان»، «استقرار پنجاه دستگاه تاکسی تلفنی برای جابجایی بازدیدکنندگان به تمام نقاط شهر»، «تقویت سیزده خط تاکسیرانی عبوری از اطراف مصلای بزرگ امام خمینی (ره)»، «تمهیدات لازم برای انتقال بازدیدکنندگان نمایشگاه از فرودگاه مهرآباد و امام خمینی (ره)»، «آمادگی رزرو تاکسی برای غرفه‌ داران در روزهای نمایشگاه» و «استقرار واحد گشت کنترل و نظارت سازمان تاکسیرانی در نمایشگاه کتاب» از جمله فعالیت‌های تاكسیرانی در طول برگزاری نمایشگاه است. همچنین در صورت تمدید ساعات بازدید از نمایشگاه، خدمت‌رسانی تاکسی‌ها در مصلا تا ساعت ۲۴ قابل تمدید است.

معاونت اجرایی نمایشگاه نیز برای رفاه حال بازدیدکنندگان در نظر دارد تا مسیر ویژه‌ تردد تاکسی ون برای تسهیل در امر سرویس ‌رسانی به مراجعه‌ کنندگان را در داخل نمایشگاه فراهم کند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: