کد خبر: 8334
تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 ارديبهشت 1391 - 17:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

کتابخانه ملی 4 کارگاه آموزشی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می کند

همزمان با برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، سازمان اسناد و کتابخانه ملی نیز 4 کارگاه آموزشی و نشست تخصصی برای کارشناسان و مخاطبان برگزار می کند.  

به گزارش لیزنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، کارگاه آموزشی دسترس پذیری اسناد: موانع و مشکلات و  اشتراک گذاری ملی منابع خطی دیجیتال که به ترتیب با همکاری معاونت اسناد و معاونت کتابخانه ملی سازماندهی شده است، در اولین روز نمایشگاه (چهارشنبه 13 اردیبهشت) برگزار می شود.

هم چنین نشست تخصصی کارگاه آموزشی: بازاریابی اطلاعات در وب سایت های کتابخانه ای پنجشنبه (14 اردیبهشت) به همت کارشناسان اداره کل منابع دیجیتال برگزار خواهد شد.

برگزاری کارگاه بررسی مدل های مدیریت اسناد الکترونیکی از دیگر نشست برگزار شده توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران است که جمعه (15 اردیبهشت) و به همت کارشناسان معاونت اسناد برگزار می شود. 
این نشست ها در سرای کارنامه نشر واقع در طبقه دوم شبستان، انتهای بخش ناشران خارجی، سرای اهل قلم برگزار و شرکت در آن برای عموم علاقه مندان آزاد است.

شایان ذکر است این نشستها و گارگاههای آموزشی توسط خانه كتاب ايران، انجمن علمي علوم كتابداري و اطلاع رساني ايران و انجمن دانشجویی کتابداری ایران (ادکا)برگزار می شود.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: