کد خبر: 8350
تاریخ انتشار: سه شنبه, 12 ارديبهشت 1391 - 16:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

شيوه هاي ترميم نسخ خطي در نمايشگاه بين المللي كتاب

مؤسسه كتابخانه و موزه ملي ملك، امسال نيز مانند سال هاي گذشته اين مؤسسه در نمايشگاه كتاب حضور دارد.

به گزارش لیزنا، روابط عمومي مؤسسه كتابخانه و موزه ملي ملك اعلام کرد: كتابخانه ملك امسال در بيست و پنجمين نمايشگاه بين المللي كتاب  تهران با فعاليت هاي گسترده تري در خدمت علاقمندان خواهد بود. فعاليت هاي اين كتابخانه در سه بخش تبليغات و اطلاع رساني ، عرضه توليدات فرهنگي و نشست هاي علمي خواهد بود.

 كتابخانه ملك در بخش تبليغات و اطلاع رساني در كنار غرفه روابط عمومي آستان قدس رضوي به معرفي مؤسسه ، فعاليتها ي آن، گنجينه كتابخانه و موزه و توليدات فرهنگي خواهد پرداخت.  توليدات فرهنگي كتابخانه و موزه ملي ملك در چهار دسته كلي كتب چاپ شده مانند گنج ملك و گلشن، كتب بازنشر شده مثل دعاي احتجاب و پندنامه جامي ، لوح فشرده ، بروشور و كاتالوگ توسط مؤسسه به نشر آستان قدس رضوي عرضه خواهد شد. 

همچنين در بخش نشست هاي علمي در روز پنجشنبه مورخ 14/2/91 ساعت 15 نشستي با عنوان "شيوه هاي ترميم نسخ خطي" در سراي اهل قلم (كارنامه نشر در طبقه دوم ناشران كتابهاي خارجي) توسط كارشناسان كتابخانه و موزه ملي ملك برگزار خواهد شد. اين نشست با حضور دكتر خاني پور، دكتر سوسن اصيلي و دكتر محسن محمدي براي علاقمندان برپا خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: