کد خبر: 8351
تاریخ انتشار: سه شنبه, 12 ارديبهشت 1391 - 17:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

اختصاص دو صندوق سیار برای اخذ رای از بازدیدكنندگان نمایشگاه كتاب

معاون اجرایی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی كتاب از اختصاص دو صندوق سیار برای اخذ رای از بازدید كنندگان این رویداد فرهنگی خبر داد.

به گزارش لیزنا به نقل از ایرنا، داریوش رضوانی گفت : این صندوق های با هماهنگی های انجام شده در محوطه نمایشگاه كتاب آمادگی اخذ رای از بازدید كنندگان را دارند.

وی ادامه داد: در صورت نیاز ممكن است این تعداد افزایش پیدا كند.

رضوانی در مورد مدعوین مراسم افتتاحیه نمایشگاه كتاب نیز گفت: حضور دكتر احمدی نژاد رییس جمهوری ، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ،سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سفرای برخی كشورها ، رایزنان فرهنگی و ناشران داخلی و خارجی در این آیین قطعی است.

معاون اجرایی نمایشگاه بین المللی كتاب تهران یادآور شد: در این آیین رییس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس نمایشگاه سخنرانی خواهند كرد.

وی از رونمایی از تمبر ربع قرن خبر داد و گفت‌: اجرای نماهنگ و تواشیح از برنامه های افتتاحیه خواهد بود.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت ماه از ساعت 10 صبح میزبان علاقمندان به كتاب و كتابخوانی در مصلای امام خمینی (ره) است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: