کد خبر: 8397
تاریخ انتشار: جمعه, 15 ارديبهشت 1391 - 10:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

بازدید رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی از نمایشگاه کتاب

  دکتر اسحق صلاحی و هیات همراه روز پنجشنبه (14/2/1391) از بخش های مختلف بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد.

 

به گزارش لیزنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، در ابتدا، دکتر صلاحی و هیات همراه مورد استقبال دکتر دری، رئیس نمایشگاه قرار گرفتند که دو طرف در ادامه به بررسی کمی و کیفی نمایشگاه و راه های ارتقاء آن پرداختند.

دکتر صلاحی در ادامه با حضور در غرفه سازمان اسناد و کتابخانه ملی و بازدید از بخش های مختلف، با حضور در قسمت وی.آی.پی غرفه، به مصاحبه با شبکه جهانی جام جم و تشریح عملکرد غرفه سازمان پرداخت.

وی در بخشی از پاسخ خود در مورد شاخصه های غرفه امسال سازمان برای مخاطبان ایرانی سراسر جهان گفت: در غرفه سازمان، امسال 2 کار مهم صورت گرفته است. یکی حضور بخشی با عنوان تاریخ شفاهی پهلوی دوم که شامل 80 مصاحبه با رجال سیاسی آن دوره به منظور روشن شدن ابعاد وقایع آن دوره برای مردم است و دیگری تهیه فهرست کلیه نسخه های خطی ایران که دارای 4 جلد است و اکنون 5 جلد آن آماده شده و دارای فروش بسیار خوبی هم هست.

رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی در ادامه با حضور در سالن یاس (سالن تخصصی مجمع ناشران انقلاب اسلامی) به بازدید از بخش های مختلف آن پرداخت و متصدیان غرفه توضیحاتی درباره کتاب ها و محتوای آن ارائه کردند.

لازم به ذکر است سالن یاس فقط اختصاص به نمایش کتاب های چاپ اول سال 1390 دارد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: