مدیر شرکت چاپ و نشر بین‌الملل انتخاب شد

به گزارش لیزنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، طی حکمی آقایان محمدحسین رجبی‌دوانی، ایمان عطارزاده، اسماعیل سلطانی، محمدعلی مرادیان و مرتضی شعبان‌زاده را به‌عنوان هیئت مدیرۀ شرکت چاپ و نشر بین‌الملل منصوب کرد.

اعضای هیئت مدیرۀ جدید شرکت چاپ و نشر بین‌الملل ضمن تقدیر از فعالیت‌های هیئت‌مدیره پیشین و حسن میرکریمی، مدیرعامل قبلی این شرکت، دکتر محمدحسین رجبی دوانی را به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره و اسماعیل سلطانی را به‌عنوان مدیرعامل انتخاب کردند.

اسماعیل سلطانی دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مدیریت استراتژیک و دارای مدرک دکتری مدیریت است. وی پیش از این، مدیریت انتشارات مؤسسه ایمان ماندگار را بر عهده داشت و در سوابق فرهنگی وی فعالیت‌های زیر به چشم می‌خورد:

مدیرمسئول انتشارات واژه‌پرداز؛

مدیر انتشارات ایمان ماندگار (مرکز حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله حق‌شناس و حضرت آیت‌الله جاودان)؛

مسئول انتشارات مؤسسه صراط مستقیم (مرکز حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله تحریری)؛

مدیر انتشارات مؤسسه البهجه (مرکز حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله محمدتقی بهجت)؛

مدیر هنری و تولید آثار حضرت آیت‌الله محمدتقی مدرسی؛

مدیر هنری و نشر کنگره بین‌المللی امام سجاد علیه‌السلام؛

تهیه‌کننده و مشاور کتاب در برنامه‌های تلویزیونی؛

مشاور پژوهشگاه راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای آیندهپژوهی؛

عضو کارگروه کتاب معاونت اجتماعی شهرداری تهران؛

مدیرتولید مستند عاشورای منا و سفیر منا.

گفتنی است شرکت چاپ و نشر بین‌الملل وابسته به سازمان تبليغات اسلامي در اوايل دهه شصت تأسیس شد. این شرکت طی دوران فعالیت خود، به چاپ و انتشار آثار ديني اهتمام داشته است و علاوه بر چاپ آثاري به زبان‌هاي خارجي از نويسندگاني چون علامه طباطبايي، استاد شهید مطهري، شهيد بهشتي و ديگر علماي معاصر، چاپ قرآن كريم به زبان‌هاي انگليسي، روسي، چيني را در کارنامه خود دارد. همچنین كتاب‌هاي بسياري به زبان فارسي در موضوعات فقه و علوم قرآني، فلسفه و كلام اسلامي، عرفان اسلامي، تاريخ اسلام، سيره و شرح زندگي معصومان، فرهنگ جامع سخنان امامان معصوم(علیهم السلام) و ديگر موضوعات چاپ و منتشر كرده است. فروشگاه كتاب اين شركت نیز به‌عنوان بزرگ‌ترين مركز عرضه و توزيع كتب ديني در میدان فلسطین تهران فعاليت می‌کند.