کد خبر: 3109
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 شهریور 1389 - 15:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گزارش

بازديد نمايندگان شيراز در مجلس شورای اسلامی از ساختمان جديد مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری

نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ایران از پروژه ساختمان مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری  بازدید کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، نجمه حمیدی فرد، رئیس روابط عمومی و همکاری های علمی بین المللی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری با اعلام این خبر افزود: قادری و ذوالانوار نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ایران از پروژه ساختمان مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری  بازدید کردند.

 

حمیدی فرد گفت: این بازدید که به دعوت دکتر جعفر مهراد به عمل آمده بود دو ساعت به طول کشید و در این بازدید قسمت های مختلف ساختمان جدید مورد بازدید نمایندگان قرار گرفت.

 

وی افزود: ساختمان جدید مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری  که در 31 شهریور ماه 1389 تحویل موقت خواهد شد، مرکب از ساختمان های 9، 10و 14طبقه و نیز آمفی تئاتر و مهمانسراست.

 

حمیدی فرد ادامه داد: قادری و ذوالانوار در این بازدید جنبه های فنی و کارکردی واحدهای مختلف این پروژه را بررسی نمودند و در برخی موارد پیشنهاداتی را جهت توسعه این پروژه مطرح ساختند.

 

رئیس اداره روابط عمومی و همکاری های علمی بین المللی گفت: نظر به کاربران زیادی که به این مرکز مراجعه می کنند و ضرورت داشتن پارکینگ به تعداد اتومبیل های وارده ، نمایندگان مجلس پیشنهاد ساخت پارکینگ طبقاتی را به عمل آورده و مقرر شد در این زمینه اقدامات فنی لازم به عمل آید.

 

وی افزود: این پروژه که در بلوار جمهوری اسلامی ایران واقع است، یکی از موسسات تحقیقاتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوریست که با ماموریت بین المللی و با تصویب مجلس شورای اسلامی و با موقعیت جغرافیایی شیراز در استان فارس تاسیس شده است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: