کد خبر: 3328
تاریخ انتشار: شنبه, 01 آبان 1389 - 19:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

همایش

همایش «آرشیو و کتابخانه های سازمان صدا و سیما»

 برگزار شد

 

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، هفتمین همایش مدیران و کارکنان آرشیو و کتابخانه­های سازمان صدا و سیما، همزمان با روز جهانی میراث دیداری و شنیداری، صبح روز سه شنبه، مورخ 4 آبان ماه سال جاري در سالن همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار می گردد.

در این همایش، «شهرام بلوریان»، مدیر کل آرشيوها و کتابخانه‌هاي سازمان صدا و سیما، در مورد پیاده سازی نرم افزار جامع کتابخانه ها  و آرشیو های صدا و سیمای کشور، سخنرانی خواهد کرد.

در همایش مذکور، «دکتر علی عسگری»، معاون توسعه و فناوری اطلاعات سازمان صدا و سیما، «علی اکبر اشعري»، مشاور فرهنگي رئيس جمهور و رئيس سازمان اسناد و كتابخانه ملي و نماینده سازمان یونسکو حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است، شرکت نوسا همزمان با برپایی این همایش، کارگاهی آموزشی، با هدف آموزش و رفع اشکال برای کتابداران مراکز صدا و سیما برگزار می کند.

گزارش همایش را اینجا بخوانید.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: