مشکلات نسخه جدید اسنپ چت

 

به گزارش لیزنا، اسنپ چت یک سرویس اشتراک تصویر و ویدئو است که بیش از 6 میلیون بیننده در روز دارد. سرویس پیام رسانی مبتنی بر تصویر Snapchat مدت زمان زیادی است که قطع و در حال  آزمایش است، در این سرویس جدید از بارگذاری نرم افزار توسط چندین نفر جلوگیری می شود. اسنپ چت اذعان نموده است زمانی که سرویس به طور کامل بازسازی شود این مشکل رفع خواهد شد.

 

برخی از مشکلات بارگذاری اسنپ چت ها در حال آزمایش هستند. تیم اسنپ چت به دنبال شناسایی این مشکلات و رفع آن ها است. اسنپ چت های بررسی شده توسط حساب کاربری توییتر حمایت و توییت می‌شوند.

 

اسنپ چت یک سرویس اشتراک تصویر و ویدئو است که بیش از 6 میلیون بیننده در روز دارد. زمان زیادی از ارائه این سرویس نمی گذرد، اما کاربرانی که از نرم افزارهای ابتدایی برای برقراری ارتباط استفاده می کنند مشکلات بزرگی هنگام استفاده از این سرویس دارند. کاربران اسنپ چت در یک توییت نارضایتی خود از قطع برنامه را اعلام کردنند و بیان نمودند که نرم افزار بعد از نصب آخرین به روز رسانی refresh نمی شود. کاربران دیگر نیز پیام های اخطاری با مضمون خروج از سیستم و بازگشت دوباره برای Restore سرویس دریافت نمودند.

 

Down Detector رئیس سایت اسنپ چت اذعان داشت تنها 41 درصد از کاربران نمی توانند با نسخه آزمایشی جدید به اسنپ چت متصل شوند و یا ثبت نام کنند و تعداد بسیار کمی از کاربران با مشکل دریافت و ارسال اسنپ ها و به روزرسانی نرم افزار رو به رو هستند.

 

اسنپ چت نمی تواند بلافاصله به یک درخواست یا پیشنهاد پاسخ دهد.