کارگاه مدیریت اطلاعات علمی با استفاده از نرم افزار اندنوت (End Note13)

 

 

 

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، کارگاه "مدیریت اطلاعات علمی با استفاده از نرم افزار اندنوت (End Note13)" توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران برگزار می شود و دکتر حمیدرضا جمالی، عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت معلم تهران، به تدریس خواهد پرداخت.

پوسترهای علمی ارائه شده در همایش‌ها و سمینارهای بین‌المللی همانند مقالات کنفرانسها و مجلات از اهمیت ویژه‌ای به عنوان یکی از شیوه‌های تثبیت شده برقراری ارتباط علمی برخوردارند.

هدف از این کارگاه یادگیری علمی نحوه استفاده از نرم افزار اندنوت برای یادداشت برداری (فیش برداری) مدیریت اطلاعات کتابشناختی، ایجاد بانک اطلاعات کتابشناختی و مدیریت و قالب بندی استنادها در نگارش متون علمی (مقاله، پایان نامه و غیره) است. همچنین کارگاه فراگیران را با مبانی استناد دادن و مدیریت اطلاعات کتابشناختی و یادداشت برداری آشنا می کند.

علاقه مندان جهت شرکت در این کارگاه می توانند در دو جلسه متفاوت به تاریخ های دوشنبه 14 تیر و یکشنبه 3 مرداد ثبت نام نمایند.

لازم به ذکر است ظرفیت هریک از این دوره ها 20 نفر است و هزینه آن 1,000,000 ریال می باشد.

ثبت نام در این دوره آموزشی به صورت الکترونیکی انجام می شود علاقه مندان برای شرکت در هریک از دوره ها، مبلغ مورد نظر را به شماره حساب سیبا 2172219001005 بانک ملی شعبه دانشگاه تهران کد 87 بنام درآمدهای اختصاصی پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی ایران واریز نموده و شماره فیش پرداختی و مشخصات بانک را در محل خواسته شده وارد نمایند و یا در صورت داشتن مجوز، شماره ی آن را در فرم ثبت نام وارد نمایند.


شرکت کنندگان در این دوره از تسهیلاتی چون تخفیف شهریه دوره‌های دیگر، بهره‌مندی از یک دوره آموزشی به صورت رایگان برای دارندگان پنج گواهینامه دوره آموزشی از پژوهشگاه، استفاده از مدارک تمام متن الکترونیکی (شامل 10 مقاله فارسی، 5 مقاله انگلیسی و 5 کتاب الکترونیکی)، امکان استفاده از کتابهای موجود کتابخانه در محل پژوهشگاه، 10 درصد تخفیف انتشارات، بازدید از کتابخانه و ارائه گواهینامه مورد تایید دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری تهران برخوردار می‌شوند. اعضای انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران نیز از 20 درصد تخفیف ویژه برخوردار خواهند شد.

محل برگزاری کارگاه مذکور، پژوهشگاه اطلاعات و مدارک علمی واقع در خیابان انقلاب، تقاطع فلسطین، شماره 1090 است.