5 آبان برگزار می شود
نشست «نقش های کارآمد علم اطلاعات و دانش شناسی»

 به گزارش لیزنا، اولین نشست کارگاهی مرتبط با نهمین همایش ملی ادکا تحت عنوان «ساختارهای نوین شغلی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی» با همکاری اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا)  و گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه علامه طباطبایی در تاریخ 5 آبان ماه 1395 در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

 

اطلاعات و دانش به عنوان یک عنصرخام درهرآلیاژی و به عنوان تار و پود هربافتی نقش آفرینی می کند. اطلاعات و دانش بسته به کارکرد، فعالیت و ساختارآن توصیف می شود. اگر وجود اطلاعات و دانش در تحول و تطور علم اطلاعات و دانش شناسی و علوم دیگر بازنمایی شود نقش های کارآمد آن به خوبی تعریف خواهد شد و پس از ورود به متن،  ساختارشغل و حرفه ای به خود خواهد گرفت. این کارگاه درصدد تبیین این نقش ها خواهد بود.

 

محورهای کارگاه به شرح زیر اعلام شده است:

کارکرد علم اطلاعات و دانش شناسی

فعالیت های اطلاعاتی و دانشی

ساختار اطلاعات و دانش

مدرس کارگاه دکتر عصمت مومنی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی  است.

این کارگاه روز  5 آبان ماه 1395 ساعت 14-18 در دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی، آزمایشگاه علم اطلاعات و دانش شناسی برگزار می شود.

ثبت نام تا تاریخ 25 مهر ماه 1395 ادامه دارد و علاقمندان می توانند هزینه شرکت در همایش را به شماره کارت 4717-2818-9918-6037 نزد بانک ملی به نام مهدی رحمانی واریز کنند و اسکن فیش واریزی را به همراه نام و نام خانوادگی، رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی و شماره تلفن به آدرس ایمیل  uilisa2020@gmail.com ارسال کنند.

 

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ادکا مراجعه نمایند.

 

 نهمین همایش ملی  ادکا با عنوان «ساختارهای شغلی علم اطلاعات و دانش‌شناسی: گذشته، حال و آینده» با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی مورخ ۲۰ آبان ۱۳۹۵برگزار می شود.