كارگاه آشنایی با مدل های مدیریت کیفيت در کتابخانه­ها

 

 

به گزارش ليزنا، كارگاه «آشنایی با سیستم ها و مدل های مدیریت کیفيت در کتابخانه­ها» ويژه مديران كتابخانه هاي عمومي، دانشگاهي و كتابخانه هاي اختصاصی توسط  آکادمی مدیریت سرآمد ایرانیان  چهارشنبه 6 بهمن 1389 از ساعت 8:45 تا 13  در تهران برگزار مي شود.

محورهاي موضوعي اين كارگاه عبارت است از:

  • ضرورت توجه به كيفيت در کتابخانه ها
  • تاریخچه تحول الگوهای کیفیت و مدلهای تعالی سازمانی
  • مختصري درباره مديريت كيفيت جامع TQM به عنوان منشاء همه مدلهای کیفیت و تعالی سازمانی
  • مرور مفاهيم بنيادين و  معیارهای نه گانه مدل تعالی سازمانی ( EFQM 2010)
  • آشنایی با روش های ارزیابی کیفیت در کتابخانه بر اساس مدل تعالی سازمانی (EFQM 2010)
  • آشنایی با ارزيابي كيفيت خدمات كتابخانه  بر اساس مدل  LibQUAL
  • معرفي اجمالي ساير الگوها و استاندارد هاي مديريت کیفیت در حوزه كتابخانه ها
  • ابعاد عملي اجراي الگوهاي كيفيت (EFQM و LibQual )
  • بهمراه دو كارگاه آموزشي در خصوص مدل Libqual  و مدل تعالي سازماني EFQM

مدرسين اين كارگاه، دكتر عبدالحسين فرج پهلو، عضو هيأت علمي گروه كتابداري دانشگاه شهيد چمران اهواز، مهندس داوود حيدري عظيم، مدیر عامل آکادمی مدیریت سرآمد ایرانیان، سميه سادات آخشيك، كارشناس ارشد و كانديداي دكتري كتابداري و اطلاع رساني، محسن شمس اژه­اي، كارشناس ارشد كتابداري و اطلاع رساني مي با شند.

علاقه مندان جهت كسب اطلاع از جزئيات بيشتر و ثبت ‌نام با واحد آموزش آکادمی مدیریت سرآمد ایرانیان 66568065- 30و66569429-88363116- 88575318 -021 تماس حاصل نمایند.

هزينه شركت در اين دوره   000/400 ریال مي باشد.