کد خبر: 3917
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 09 دی 1389 - 00:56

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

دوره آموزشي آشنايی با نرم‌افزار MATLAB

برگزارشد

 

 

 

به گزارش لیزنا، روابط‌ عمومي و بين‌الملل پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران اعلام کرد: دوره آموزشي آشنايی با شبکه‌های عصبی و استفاده از جعبه ابزار شبکه عصبی نرم افزار MATLAB در سه نوبت برگزار مي‌گردد.

24 دي، 20 بهمن و 11 اسفند تاريخ‌هاي برگزاري اين دوره آموزشي است كه توسط يكي از مدرسان رشته های دانشگاهي مهندسی کامپيوتر و مهندسی صنايع تدريس مي‌شود.

هدف از برگزاري اين دوره آشنايي نظري و عملي با تاريخچه شبکه عصبی،کاربردهای شبکه عصبی، شبکه پرسپترون يک لايه و چند لايه، استفاده از شبکه پرسپترون در حل يک مثال، استفاده از شبكه پرسپترون چندلايه در حل يک مثال، الگوريتم پس انتشار آموزش شبکه پرسپترون، انواع شبکه پرسپترون و خانواده آن، بهبودهای انجام شده برای الگوريتم پس انتشار پرسپترون، حل مثال با استفاده از چند روش بهبود، شبکه RBF، الگوريتم‌های آموزش شبکه RBF، حل مثال با استفاده از شبكه RBF، شبکه‌هاپفيلد، شبکه‌های بدون نظارت، شبکه SOM و آموزش آن، حل مثال با استفاده از شبكه  SOM، و استفاده از جعبه ابزار شبکه عصبی نرم افزار MATLAB است.

لازم به ذكر است، ظرفيت اين دوره آموزشي 20 نفر بوده و به شركت‌كنندگان، گواهينامه مورد تاييد دفتر منابع انساني و تحول اداري استانداري تهران اعطا مي شود.علاقه‌مندان مي‌توانند، جهت كسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام به نشاني اينترنتي http://www.irandoc.ac.ir بخش دوره هاي آموزشي مراجعه نمايند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: