کد خبر: 40416
تاریخ انتشار: دوشنبه, 27 آبان 1398 - 14:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

در آستانه کنگره پنجم؛

کارگاه آینده پژوهی در علم اطلاعات و دانش شناسی برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
کارگاهی با موضوع «آینده پژوهی» در ارتباط با موضوع اصلی پنجمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات در آستانه برگزاری این کنگره برگزار می شود.
کارگاه آینده پژوهی در علم اطلاعات و دانش شناسی برگزار می‌شود

 به گزارش لیزنا، این کارگاه در روز ۲۸ آبان ماه از ساعت 8:30 تا 12:30 با موضوع «آینده پژوهی در علم اطلاعات و دانش شناسی: چگونه آینده رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی را ترسیم کنیم؟» با تدریس دکتر رضا ملکی، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

دکتر میترا صمیعی؛ دبیر نشست آموزش علم اطلاعات و دانش شناسی در کنگره، با اعلام این خبر گفت: این  کارگاه‌ در اندیشگاه  کتابخانه ملی برگزار می شود و علاقمندان برای حضور  در کارگاه میتوانند حضوری ثبت نام کنند.

هزینه ثبت نام در کارگاه 30 هزارتومان است و برای دانشجویان این هزینه کمتر و 10 هزار تومان است.

لارم به یاد آوری است، پنجمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات روزهای ۲۹ و ۳۰ آبان ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

برچسب ها :
میری
|
Iran
|
1398/08/27 - 23:51
1
0
با تشکر از خانم دکتر صمیعی و جناب آقای دکتردکتر رضا ملکی، حتما بحث آینده برای کتابداران تامل برانگیز و ضروری است. در این زمینه بنده با همکاری چند تن از کتابداران آستان قدس کتابی را با عنوان آینده کتابخانه ها ترجمه کرده ایم که انتشارت چاپار آن را به چاپ رسانده و در غرفه فروش کنگره به معرض فروش گذاشته می شود. توصیه می کنم ؛ کتابداران عزیز حنما این کتاب را برای کتابخانه خودشان تهیه کنند. با تشکر از دوست خوش فکرم خانم پازوکی که در ترجمه کتاب مارا ترغیب و راهنمایی فرمودند.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: