کد خبر: 40689
تاریخ انتشار: یکشنبه, 08 دی 1398 - 08:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

کارگاه آموزشی « چگونگی داوری علمی مقالات»

منبع : لیزنا
انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران شاخه فارس کارگاه آموزشی « چگونگی داوری علمی مقالات» ویژه اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی  را برگزار می کند.
کارگاه آموزشی « چگونگی داوری علمی مقالات»

به گزارش لیزنا، زهرا شاه نظرنژاد، عضو هیات مدیره و مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن کتابداری شاخه فارس با اعلام این خبر افزود: کارگاه آموزشی "چگونگی داوری علمی مقالات" ویژه اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی با تدریس دکتر فریده پورگیو استاد بخش زبان های خارجی و زبان شناسی دانشگاه شیراز در تاریخ دوشنبه 23 دی ماه ۱398 ساعت 14 الی 18  به نشانی شیراز،خیابان ساحلی، دانشگاه پیام نور استان فارس ، برگزار خواهد شد.

علاقه مندان جهت شرکت می توانند برای ثبت نام رایگان در این کارگاه آموزشی حداکثر تا تاریخ 98/10/18 در وبگاه انجمن به نشانی ilisafars.ir  منوی اصلی قسمت ثبت نام در کارگاه مشخصات خود را ثبت نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: