کد خبر: 5518
تاریخ انتشار: سه شنبه, 31 خرداد 1390 - 12:27

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

كارگاه آموزشي آشنايي با جلدسازي لاكي

برگزار شد

 

به گزارش لیزنا به نقل از روابط عمومي مؤسسه كتابخانه و موزه ملي ملك، همزمان با بعثت رسول اكرم (صلي الله عليه و آله و سلم)، اين مؤسسه با همكاري كميته ملي ايكوم، از هشتم تيرماه كارگاه آشنايي با «جلد و جلدسازي لاکی»  را برگزار مي كند.

اين  كارگاه كه با هدف آشنايي با هنر جلدسازي لاكي، مراحل ساخت جلد ، ويژگي طراحي و اجرا ، آشنايي با تاريخ جلد و معرفي نمونه هايي ازآن برپا ميشود، از حضور استادان: مجيد فدائيان ، دكتر عبدالمجيد شريف زاده و رامين مرآتي در اجراي آن بهره ميبرد.

به شركت كنندگان دراين كارگاه كه از تاريخ 8/4/90 آغاز و تا تاريخ 13/4/90  ادامه دارد، در دو سطح كارگاه عملي و نظري گواهي شركت اعطا ميشود.

علاقه مندان جهت ثبت نام و شركت در اين دوره از تاريخ 4/4/90 تا تاريخ 6/4/90 ميتوانند با شماره تلفن 66700937 تماس گرفته و يا از طريق ارسال ايميل به نشاني این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ثبت نام و از همان طريق تأييد ثبت نام خود را دريافت كنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: