کارگاه «آشنایی با کاربرد های فناوری اطلاعات در پژوهش های علمی»

 

به گزارش لیزنا، روابط‌ عمومي و بين‌الملل پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران اعلام کرد:  کارگاه «آشنایی با کاربرد های فناوری اطلاعات در پژوهش های علمی» در تاریخ 20 تیر 1390 برگزار می شود.

مدرس این کارگاه دکتر احمد سلطانی نژاد،  عضو هيأت علمي دانشگاه تربيت مدرس  می باشد.

این کارگاه با هدف آشنایی با سیستم‌های عامل، آشنایی کلی با سیستم عامل جایگزین، افزایش مهارت در استفاده کاربردی واژه‌پرداز ورود، آشنایی با مرورگرهای اینترنتی، آشنایی کلی با موتورهای جست‌وجو، آشنایی با پایگاه‌های اطلاعات علمی رایگان از جمله پژوهشیار گوگل و سایروس، آشنایی با نسل دوم تکنولوژی‌های پژوهشی، افزایش مهارت‌های کاربردی در اشتراک و انباشت محتوا، آشنایی با خبرخوان‌ها، آشنایی کلی با وبلاگ و میکروبلاگ،  آشنایی با مدیریت اطلاعات علمی در شبکه‌های اجتماعی، آشنایی باپایگاه‌های مدیریت آدرس‌های اینترنتی و کاربرد هریک از این موارد در پژوهش‌های علمی  برگزار می‌شود.

لازم به ذكر است، ظرفيت اين دوره آموزشي 20 نفر بوده و به شركت‌كنندگان، گواهينامه مورد تاييد دفتر منابع انساني و تحول اداري استانداري تهران اعطا مي شود.

علاقه‌مندان مي‌توانند، جهت كسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام به نشاني اينترنتي http://www.irandoc.ac.ir بخش دوره هاي آموزشي مراجعه نمايند.

محل برگزاری مدیریت آموزش پژوهشگاه واقع در تهران-خیابان انقلاب – چهار راه فلسطین – شماره 1090 می باشد.

به دليل محدويت ظرفيّت، اولويت با دانشپذيراني است كه زودتر ثبت نام مي‌كنند.