کد خبر: 39936
تاریخ انتشار: یکشنبه, 16 تیر 1398 - 09:01

داخلی

»

ROOT

»

مجموعه اصلی

عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی یزد در روز ملی ادبیات کودک

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد
 همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان و در سالروز درگذشت استاد مهدی آذریزدی، روز 18 تیرماه عضویت در تمامی کتابخانه‌های عمومی استان یزد رایگان است.
عضویت رایگان کتابخانه‌های عمومی یزد در روز ملی ادبیات کودک

 به گزارش لیزنا، همزمان با 18 تیرماه، روز ملی ادبیات کودکان و نوجوان و در سالروز درگذشت استاد مهدی آذریزدی، پدر پیر قصه‌گوی ادبیات کودکان، همه کتابخانه‌های عمومی سراسر استان، از بین علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی عضو رایگان می‌گیرند.

براین اساس، هر فرد می‌تواند با در دست داشتن یک قطعه عکس و ارائه کارت شناسایی معتبر، به عضویت محلی یا سراسری هریک از کتابخانه‌های عمومی استان یزد درآید.

علاقه‌مندان در صورت عضویت سراسری در یکی از کتابخانه‌های عمومی استان، می‌توانند علاوه بر بهره‌مندی از تمامی خدمات و امکانات آن کتابخانه عمومی، از خدمات امانت همه کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور نیز بهره‌مند شوند.

گفتنی است، روز 18 تیرماه به مناسبت سالروز درگذشت مرحوم مهدی آذریزدی، پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران و خالق مجموعه ماندگار «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب»، در تقویم رسمی کشور به عنوان «روز ملی ادبیات کودک و نوجوان» نامگذاری شده است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: