کد خبر: 40393
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 22 آبان 1398 - 11:58

داخلی

»

ROOT

»

مجموعه اصلی

دورهمی کتابدارنه انجمن کتابداری شاخه فارس با موضوع کتابفروشی ها

منبع : لیزنا
انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران - شاخه فارس با برگزاری دورهمی کتابدارانه به استقبال هفته کتاب رفت.
دورهمی کتابدارنه انجمن کتابداری شاخه فارس با موضوع کتابفروشی ها

 به گزارش لیزنا؛ زهرا شاه نظرنژاد، عضو هیات مدیره و مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی انجمن کتابداری فارس با اعلام این خبر افزود: به مناسبت استقبال از هفته کتاب و کتابخوانی و کتابدار، دورهمی کتابدارنه ای توسط انجمن کتابداری شاخه فارس با همکاری فروشگاه کتاب آبگون با موضوعیت کتابفروشی ها در کافه گوشه واقع در مجتمع خلیج فارس، هنر شهر آفتاب برگزار شد. 

گردهمایی صمیمی کتابداران انجمن کتابداری فارس با محورهای مختلف در طول سال انجام می شود بر همین اساس با توجه به نقش اساسی کتابفروشی ها در جهت فراهم آوردن محیطی فرهنگی و در دست قرار دادن کتاب به شهروندان در راستای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ کتاب و کتابخوانی این دورهمی به موضوع  فعالیتهای فرهنگی کتابفروشی­ها در راستای  سیاستهای جذب خواننده به کتاب و کتابخوانی پرداخت.

 در این دورهمی که با حضور اعضای هیات مدیره انجمن کتابداری فارس و جمعی از نویسندگان، کتابفروش ها، کتابداران و علاقه مندان به کتاب برگزار شد سعی شد به سوالاتی از قبیل اینکه کتابفروش خوب کیست، انتظارات مشتری از کتابفروشی ها در عصر امروز چیست و اینکه چرا کتابفروشی ها رو به تعطیلی می روند پاسخ داده شود.

شایان ذکر است که تمامی شرکت کنندگان در این دورهمی با ارائه نظراتی ار قبیل جلوگیری از ورود کتابهای زرد و بی کیفیت به کتابفروشی ها، همکاری بین کتابفروشی ها، احترام به سلیقه و نظر مشتری، ارائه مشاوره درباره معرفی کتاب خوب به مشتری توسط کتابفروش و تاثیر روابط عمومی و دانش کتابفروش ها در عرضه کتاب  حضور فعال داشتند.

 لازم به ذکر است که اجرای آیین نقالی خوانی توسط دو نوجوان دانش آموز از دیگر مراسمی بود که به جذابیت این دورهمی افزود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: