کد خبر: 40730
تاریخ انتشار: شنبه, 14 دی 1398 - 12:35

داخلی

»

ROOT

»

مجموعه اصلی

پیام تسلیت دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور؛

سردار حاج قاسم سلیمانی اسطوره ای ملی برای ایرانیان

منبع : پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور
علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی آورده است: حاج قاسم تنها یک فرمانده نظامی نبود بلکه مرام و مسلک او مرام جوانمردی، اخلاق مداری، مردم داری، ایران دوستی و عشق به فرهنگ ایرانی-اسلامی و دوستدار کتاب و کتابخوانی بود و برای بسیاری از جوانان، الگوی تراز مومن انقلابی به حساب می آید.
سردار حاج قاسم سلیمانی اسطوره ای ملی برای ایرانیان

 به گزارش لیزنا، متن پیام علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به این شرح است:

 بسم الله القاصم الجبارین

 مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

 هیچ عاقبتی جز شهادت برای سردار دلاوری چون حاج قاسم سلیمانی متصور نبود. سرداری که به واسطۀ بیش از چهار دهه جهاد صادقانه و خالصانه در راه خدا، اسطوره ای ملی برای ایرانیان و نماد حق طلبی برای آزادگان جهان شناخته می شد.

حاج قاسم تنها یک فرمانده نظامی نبود بلکه مرام و مسلک او مرام جوانمردی، اخلاق مداری، مردم داری، ایران دوستی و عشق به فرهنگ ایرانی-اسلامی و دوستدار کتاب و کتابخوانی بود و برای بسیاری از جوانان، الگوی تراز مومن انقلابی به حساب می آید.

سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در این سال ها با فرماندهی محور مقاومت در جهان اسلام بذر امیدی در دل ملت های ستمدیده کاشت که ان شاء الله خون مطهر ایشان و همرزمان شان استحکام و پیروزی این محور در جهان اسلام را تضمین می کند.

اینجانب به نمایندگی از کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی سراسر کشور شهادت این سردار بزرگ اسلام و همراهان مجاهدش به ویژه آقای ابومهدی المهندس را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده ایشان و عموم ملت شریف ایران تسلیت می گویم.

هر چند بزرگترین انتقام بر اساس سنت های الهی، از قاتلان آن شهید بزرگوار، در همان لحظه که تصمیم به این ترور وحشیانه گرفتند، گرفته شد و نام منحوس شان به عنوان قاتلان پاک ترین فرزندان اسلام و ایران در تاریخ ایران و جهان ثبت گردید؛ اما همچنان باید منتظر سیلی ده برابر محور مقاومت به خود باشند. 

ان شاء الله.

 و من الله التوفیق

علیرضا مختارپور

دبیرکل

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: