کد خبر: 44211
تاریخ انتشار: سه شنبه, 19 مرداد 1400 - 12:25

داخلی

»

همایش

برگزاری سومین همایش ملی تاریخ شفاهی دفاع مقدس

منبع : روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
سومین همایش ملی تاریخ شفاهی دفاع مقدس با همکاری پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس برگزار می‌شود.
برگزاری سومین همایش ملی تاریخ شفاهی دفاع مقدس

به گزارش لیزنا، غلامرضا عزیزی رئیس پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی با بیان این مطلب گفت: با توجه به اهمیت تاریخ شفاهی دفاع مقدس، پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس، سومین همایش ملی تاریخ شفاهی دفاع مقدس را به صورت مجازی برگزار می‌کنند.

وی ادامه داد:‌ این همایش در تاریخ 26 آذر برگزار و در پایگاه استنادی جهان اسلام (ISC) نیز نمایه شده است. سومین همایش ملی تاریخ شفاهی دفاع مقدس دارای امتیاز علمی پژوهشی است.

رئیس پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی با اشاره به محورهای این همایش گفت: محورهای این همایش، شامل مبانی نظری و پیشینه تاریخ شفاهی دفاع مقدس، تاریخ شفاهی دفاع مقدس، ضرورت‌ها و فرصت‌ها، آسیب شناسی و موانع پیش روی تاریخ شفاهی دفاع مقدس و در نهایت سیاست‌گذاری و نقش سازمان‌های لشکری و کشوری در تاریخ شفاهی دفاع مقدس را می‌شود.

رئیس پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی  تصریح کرد:‌ علاقه مندان می‌توانند تا تاریخ 10 مهر مقالات خود را به پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.