تسهيلات ويژه براي بازديدكنندگان از غرفه پژوهشگاه علوم و فناوری در نمايشگاه الكامپ

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)،  روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران اعلام کرد: در شانزدهمين نمايشگاه الكامپ، بازديدكنندگان از غرفه پژوهشگاه علاوه بر جستجوي رايگان پايگاه‌هاي اطلاعاتي، از 20 درصد تخفيف ويژه براي انتشارات پژوهشگاه و 10 درصد تخفيف دوره هاي آموزشي بهره‌مند مي‌شوند.

همچنين، پژوهشگاه در نظر دارد به منظور استفاده از خدمات جدید پایگاه‌های اطلاعاتی پژوهشگاه که از بهمن ماه سال جاری به صورت اعتباری ارائه خواهد شد، از متقاضيان در نمايشگاه، ثبت‌نام رايگان به‌عمل آورد.متقاضيان مي‌بايست برای ثبت‌نام رایگان در نمایشگاه ابتدا در سایت پیش ثبت‌نام نموده و برگه تایید آن را در غرفه پژوهشگاه در الكامپ ارائه نمایید.

علاوه بر اين، پژوهشگاه به منظور مديريت اطلاعات علم و فناوري در مراكز علمي كشور، نرم‌افزارهاي حوزه مدیریت اطلاعات را براي اولين بار در نمايشگاه الكامپ عرضه مي‌نمايد.

علاقه‌مندان مي‌توانند براي بازديد از غرفه پژوهشگاه در نمايشگاه الكامپ، از تاريخ 17 تا 20 آبان، به محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي، سالن دولت الكترونيك، غرفه شماره سه مراجعه نمايند.