کد خبر: 44907
تاریخ انتشار: دوشنبه, 29 آذر 1400 - 14:54

داخلی

»

همایش

برگزاری همايش«حفاظت و نگهداری اسناد و ميراث مستند و مکتوب»

منبع : روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
رییس گروه حفاظت و نگهداری اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از برگزاری همايش ملی «حفاظت و نگهداری اسناد و ميراث مستند و مکتوب» خبر داد.
برگزاری همايش«حفاظت و نگهداری اسناد و ميراث مستند و مکتوب»

به گزارش  لیزنا، صدیقه احمدی فصیح رییس گروه حفاظت و نگهداری اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از برگزاری همايش ملی «حفاظت و نگهداری اسناد و ميراث مستند و مکتوب» خبر داد و گفت: یکی از رسالت های اصلی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، حفظ و نگهداری ميراث مستند و مکتوب اس. برهمین اساس و طبق برنامه ریزی انجام شده این همایش ملی همزمان با روز اسناد ملی برگزار خواهد شد. 

دبير اجرایی این همايش ملی افزود: همايش ملی «حفاظت و نگهداری اسناد و ميراث مستند و مکتوب» به همت گروه مطالعه و تحقیقات حفاظت و نگهداری پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و كتابخانه ملی ايران و با همکاری انجمن موزه، حفاظت و مرمت آثار تاریخی برگزار می شود.

احمدی فصیح افزود: علاقه مندان به حضور در این همایش می توانند چکیده مقاله های خود را تا تاریخ 25 اسفندماه سال جاری به آدرس پست الکترونیکی: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

وی یادآور شد: مقالات پذیرفته شده در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه می شود و در فصلنامه علمی و پژوهشی نیز به چاپ خواهد رسید.  

رییس گروه حفاظت و نگهداری اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران تصریح کرد: منابع میراث مستند و مکتوب شامل اسناد كاغذی، اسناد پوستی، اسناد پارچه ای و غیره و همچنین منابع ديداری و شنيداری مانند عكس، فيلم، نگاتيو، نوارهای صوتی و ويدئويی می شود.