امضای تفاهم نامه بین ISC و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ايران

به گزارش لیزنا، بنا به دعوت دکتر اسحاق صلاحی رييس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی از دکتر جعفر مهراد، رييس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و سرپرست پايگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ، روز سه شنبه 29 آذرماه 1390 ضمن تقدير از پژوهشگران برتر در جشنواره هفته پژوهش که از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی برگزار شده بود، تفاهم نامه همکاری های علمی و فناوری به امضای اين دو سازمان رسيد.

در جشنواره هفته پژوهش سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی، دکتر مهراد ضمن سخنرانی درباره جايگاه آموزش عالی ايران و نقش پژوهش و فناوری در توسعه صنعت آموزش عالی، در جمع اصحاب رسانه و مطبوعات، تفاهم نامه همکاری های علمی و فناوری را امضا نمودند. براساس اين تفاهم نامه بهره گيری طرفين از ظرفيت ها و فرصت های پژوهشی، مطالعاتی و تخصصی يکديگر و نيز مشارکت در تحقيقات و پروژه های علوم کتابداری، اطلاع رسانی، علوم آرشيوی و فناوری مورد تاکيد قرار گرفته است.

در اين تفاهم نامه تعهدات مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ايران به تفکيک مشخص شده و اين تفاهم نامه از تاريخ امضا به مدت 4 سال معتبر خواهد بود.

در تفاهم نامه مذکور مقرر است که معاونت های پژوهشی طرفين مسئول اجرای مفاد تفاهم نامه باشند و برای هر اقدام اجرايي متعهدات طرفين تفاهم نامه، تامين منابع مالی و زمان بندی در قالب يک قرارداد جداگانه تنظيم، امضا و مبادله می شود.