کد خبر: 24774
تاریخ انتشار: یکشنبه, 27 تیر 1395 - 23:09

داخلی

»

اخبار کتاب

فراخوان؛

اولین جشنواره نقد کتاب رشته علم اطلاعات

منبع : لیزنا
اولین جشنواره نقد کتاب رشته علم اطلاعات و دانش شناسی را در تاریخ 24 آذر ماه 1395 در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.
اولین جشنواره نقد کتاب رشته علم اطلاعات

 

به گزارش لیزنا، اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا) در نظر دارد با همکاری انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی اولین جشنواره نقد کتاب رشته علم اطلاعات و دانش شناسی را در تاریخ 24 آذر ماه 1395 در دانشگاه شهید بهشتی برگزار کند.

دکتر محسن حاجی زین العابدینی دبیر علمی جشنواره ضمن بیان اهمیت نقد و نقادی کتب منتشر شده عنوان کرد که از اهداف اصلی برگزاری جشنواره می توان به آسیب شناسی نشر کتاب در حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی، کتاب سازی، جذابیت و یا عدم جذابیت آثار منتشر شده و ارتقا وضعیت نشر، ناشران و کیفیت نشر اشاره کرد.

وی افزود: در تلاشیم تا فرصتی برای دانشجویان و پژوهشگران فراهم شود تا بتوانند با بررسی کتب منتشره در حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی منابع مهم را مشخص کرده و به ناشران برای بهبود کیفیت کتاب ها کمک کنند.


بر اساس اعلام دبیرخانه جشنواره مهلت ارسال آثار31 شهریور 1395 تعین شده است. این جشنواره در 24 آذر ماه 1395 در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

لازم به ذکر است که در حاشیه جشنواره کارگاه‌ها و نشست های علمی برای استفاده علاقه مندان برگزار خواهد شد.

 

علاقه مندان به ارسال آثار و شرکت در جشنواره می توانند با ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید مکاتبه نمایند و یا با شماره های   09198298046 و02129903204 تماس حاصل نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: