کد خبر: 28472
تاریخ انتشار: شنبه, 16 ارديبهشت 1396 - 13:26

داخلی

»

اخبار کتاب

حضور پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی در نمایشگاه با 246 عنوان کتاب

منبع : لیزنا
پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی با 246 عنوان کتاب تالیف و ترجمه در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پذیرای عموم علاقه مندان است.
حضور پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی در نمایشگاه با 246 عنوان کتاب

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، انتشارات پژوهشکده تاکنون 124 اثر تالیفی و 122 اثر ترجمه تهیه و منتشر کرده است که علاقه مندان با مراجعه به غرفه این مرکز علمی در سالن عمومی A2  راهروی چهار غرفه 45 می توانند آثار را با تخفیف 20 تا 40 درصد خریداری کنند.

انتشارات پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی از روز چهارشنبه 13 اردیبهشت ماه تا پایان روز بیست و سوم پذیرای عموم علاقه مندان است.

گفتنی است، روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه مراسم رونمایی و جشن امضای دو اثر عباس کاظمی با عناوین «روایتی از کلاس های درس دانشگاهی» و «مطالعات فرهنگی و اجتماعی کلاس درس دانشگاهی در ایران» ساعت 11 صبح و ترجمه ای از ناصرالدین علی تقویان با همکاری بابک طهماسبی از کتاب «فلسفه هم چون سیاست فرهنگی» نوشته ریچارد رورتی ساعت 14  در غرفه پژوهشکده برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: