کد خبر: 29410
تاریخ انتشار: یکشنبه, 01 مرداد 1396 - 10:37

داخلی

»

اخبار کتاب

نخستین جشنواره فرهنگی هنری نگارستان کتاب برگزار می شود

منبع : لیزنا
جشنواره فرهنگی هنری نگارستان کتاب از سوی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی و به عنوان بخش جنبی بیست و چهارمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی برگزار می شود.
نخستین جشنواره فرهنگی هنری نگارستان کتاب برگزار می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، دانشجویان و طلاب مشغول به تحصیل می‌توانند با ارسال آثار خود با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی در قالب عکس، نماهنگ ، فیلم‌های کوتاه صدثانیه‌ای، نمایشنامه و فیلم نامه و داستان کوتاه در این جشنواره شرکت نمایند. آثار فیلم و نماهنگ باید با فرمت mp4 و عکس نیز با فرمت jpg ارسال شود.

لازم به ذکر است، صاحبان این آثار بایستی پس از ثبت نام و تکمیل فرم الکترونیکی شرکت در جشنواره کتاب سال دانشجویی در سایت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی، آثار خود را از طریق تلگرام به شماره 09304081229 به نام سازمان انتشارات جهاددانشگاهی ارسال نمایند ضمنا فایل های ارسالی باید به همراه کد رهگیری ثبت نام و نام و نام خانوادگی شرکت کننده ارسال شود.

دانشجویان و طلاب تا 31 شهریور ماه  فرصت دارند آثار خود را ارسال نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 66952727و 66971184 تماس حاصل نمایند.

 

 گفتنی است، مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره درهفته کتاب جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: