کد خبر: 31987
تاریخ انتشار: شنبه, 11 آذر 1396 - 13:41

داخلی

»

اخبار کتاب

امشب؛ شبی برای حسین شهیدی

منبع : لیزنا
به مناسبت انتشار کتاب «روزنامه نگاری در ایران»  تالیف حسین شهیدی در ساعت پنج بعد از ظهر امروز، شنبه یازدهم آذر شبی از شبهای بخارا به بررسی این کتاب اختصاص داد.
امشب؛ شبی برای حسین شهیدی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام مجله فرهنگی هنری بخارا، حسین شهیدی ( ۱۳۹۳-۱۳۳۳)،   روزنامه‌نگار و استاد علوم ارتباطات، در دانشگاه‌های خاورمیانه و انگلستان و موسسه‌های خبرگزاری بزرگ جهان تدریس کرده است . 

او با نزدیک به بیست سال کار عملی در  تهیه خبر، تولید برنامه‌های رادیویی و روزنامه‌نگاری حرفه‌ای، به پژوهش در روزنامه‌نگاری ایران و یافتن راه‌کارهایی در ارتقا این حرفه پرداخت. وی حاصل پژوهش خود را در کتاب روزنامه‌نگاری در ایران، از رسالت تا حرفه، برای روزنامه‌نگاران ایرانی و علاقمندان به تاریخ معاصر ایران، به جا گذاشت.

 شب حسین شهیدی به منظور بررسی آرا و اندیشه های این اندیشمند برجسته ایرانی و معرفی اثر او بر پا می شود. در این مراسم هادی خانیکی،  محمد قائد، حسن نمک دوست، یونس شکر خواه، محمد هاشم اکبریانی و شکوفه شهیدی سخنرانی خواهند کرد. همچنین پیام های همسر ایشان (رویا جهان بین)، محمد علی همایون کاتوزیان و عارف حجاوی قرائت می شود.

این مراسم در خانه اندیشمندان علوم انسانی واقع در خیابان نجات اللهی، نبش خیابان ورشو، سالن فردوسی برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: