کد خبر: 32288
تاریخ انتشار: یکشنبه, 03 دی 1396 - 10:22

داخلی

»

اخبار کتاب

10 قصه‌ از فاطمه(س) برای بچه‌ها

منبع : لیزنا
 10 قصه‌ از بانو فاطمه(س) به روایت حسین فتاحی با تصویرگری فرهاد جمشیدی توسط نشر قدیانی روانه بازار کتاب شد.
 10 قصه‌ از فاطمه(س)  برای بچه‌ها

به گزارش لیزنا روابط عمومی انتشارات قدیانی، حضرت فاطمه(س) دختر پیامبر اسلام، حضرت محمد(ص) است. مادرش حضرت خدیجه، بانوی بزرگ و محترم قریش است. وی با حضرت علی ازدواج کردند و حاصل ازدواجشان دو پسر و دو دختر به نام‌های امام حسن(ع) و امام حسین(ع) و زینب و ام کلثوم می‌باشد.

زندگی حضرت فاطمه(س) پر از حادثه‌های پند آموز است. این حادثه‌ها ما را با زندگی آن بزرگوار آشنا می‌کند. این مجموعه همراه با تصویرهای زیبا، شما را با گوشه هایی از زندگی این بانوی‌بزرگوار اسلام آشنا می‌سازد.

 

در بخشی از کتاب آمده است:

« فاطمه پسرهایش را بوسید. دستی بر سرشان کشید. آنها را دلداری داد. ناگهان به زبانش آمد و گفت: « من هم دلم می‌خواهد که شما لباس نو داشته باشید امیدوارم تا روز عید لباستان آماده شود....»

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، 10 قصه‌از بانو فاطمه(س) را در نوبت چاپ اول، مصور و رنگی به قیمت 33000 تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

 

براي تهيه اين كتاب علاوه بر مراجعه به كتاب فروشیهای معتبر سراسر كشور، میتوانيد برای خريد اينترنتی به نشانی الكترونيكی نشر قدياني مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر شوید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: