کد خبر: 33828
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 15 فروردين 1397 - 09:31

داخلی

»

اخبار کتاب

اشکانه به چاپ نهم رسید

منبع : لیزنا
 رمان اشکانه اثر ابراهیم حسن بیگی از سوی انتشارات قدیانی در نوبت چاپ نهم روانه بازار کتاب شد.
اشکانه به چاپ نهم رسید

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، اشکانه روایت عاشقانه سید و اشکانه است که نویسنده ضمن روایت جنگ، از جانبازی و قطع نخاع سید و ایستادگی عاشقانه اشکانه در کنار او به عنوان همسر می‌گوید، غیر از آن روایت حامد و امیر دوستان هم‌سنگر سید هم هست که یکی پای بند به ارزشها اسیر می‌شود و دیگری در چنبر مناسبات ناسالم اقتصادی پس از جنگ گرفتار پول شویی و اختلاس می‌گردد، پشت به دوست و خانواده می‌کند و در نهایت سر از زندان درمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌آورد .......

رمان اشکانه با نثری روان و جذاب، خواننده را از آغاز تا پایان با خود می‌کشاند. این کتاب در نهمین دوره انتخاب کتاب سال دفاع مقدس در سال 1384 جزو کتاب‌های تقدیر شده است.

انتشارات قدیانی، رمان اشکانه اثر ابراهیم حسن‌بیگی را در نوبت چاپ نهم، تیراژ 1هزار و 100 نسخه و قیمت 18000 تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

براي تهيه اين كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين موسسه فرهنگي از تازه هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: