کد خبر: 29090
تاریخ انتشار: دوشنبه, 12 تیر 1396 - 22:58

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

به اشتراک‌گذاری کتاب‌های هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در نشست کتاب‌خوان بوشهر

منبع : لیزنا
شماری از کتاب‌های هفتمین جشنواره کتاب‌خوان رضوی توسط جمعی از مدافعان حرم استان بوشهر در قالب نشستی کتاب‌خوان به علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی معرفی شد.
به اشتراک‌گذاری کتاب‌های هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در نشست کتاب‌خوان بوشهر

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی بوشهر، نشست ویژه کتاب‌خوان اداره کل کتابخانه‌های عمومی بوشهر با محوریت کتاب‌های معرفی شده برای هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی روز شنبه دهم تیرماه با حضور سیدعلی هاشمی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی این استان، جمعی از مدافعان حرم استان و با مشارکت سپاه امام صادق(ع) بوشهر برگزار شد.

سیدعلی هاشمی در ابتدای این نشست با اشاره به سومین سال برگزاری نشست‌های کتاب‌خوان در سراسر کشور گفت: استان بوشهر نیز توفیق دارد که این سلسله نشست‌ها را در بین اقشار مختلف جامعه برگزار می‌کند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی بوشهر در ادامه افزود: این دومین نشستی است که با مشارکت سپاه امام صادق(ع) بوشهر برگزار می‌شود. در نشست قبلی شاهد به اشتراک‌گذاری تجربیات مطالعاتی ایثارگران و پیشکسوتان عرصه دفاع‌مقدس بودیم.

هاشمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: با توجه به اعتقاد، توانمندی و ذائقه پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت با این نهاد بزرگ در ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی  می‌تواند برداشتن گام‌های بزرگی را در بر داشته باشد.

در ادامه این نشست نیز کتاب‌های «بانوی ملکوت» تألیف آیت‌الله کریمی جهرمی، توسط رضا رضایی؛ «امام رضا(ع) و زندگی» نوشته مهدی غلامعلی، توسط یوسف زنده‌بودی و «ماه غریب من» اثر مجید ملامحمدی، توسط محمد میرشکاری معرفی و به اشتراک گذاشته شد.

گفتنی است در هفتمین دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی ۶ عنوان کتاب در سه بخش‌ کودک، نوجوان و بزرگسال و در موضوع‌های امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و حضرت احمد بن موسی (ع) به مخاطبان عرضه شده است. در بخش کودک، کتاب «۱۰ قصه از امام رضا (ع) برای بچه‌ها» نوشته مژگان شیخی، انتشارات قدیانی و در بخش نوجوان کتاب «ماه غریب من» نوشته مجید ملامحمدی، انتشارات به نشر معرفی شده است. کتاب‌های «بانوی ملکوت»، نوشته علی کرمی‌جهرمی از انتشارات بوستان کتاب، «چلچراغ» نوشته جلیل عرفان‌منش از انتشارات دفتر پژوهش‌های آستان قدس رضوی، «زندگی به سبک خورشید» نوشته مهدی غلامعلی از انتشارت جمال و همچنین کتاب «مهارت‌های زندگی در سیره رضوی» نوشته محمدرضا شرفی از انتشارت موسسه خدمات مشاوره‌ای و پژوهش‌های اجتماعی، منابع معرفی‌شده ویژه بزرگسالان است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: