کد خبر: 29173
تاریخ انتشار: یکشنبه, 18 تیر 1396 - 14:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

با حضور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

نشست «آینده‌پژوهی و برنامه‌ریزی راهبردی کتابخانه‌های عمومی» برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
نشست «آینده‌پژوهی و برنامه‌ریزی راهبردی کتابخانه‌های عمومی» با حضور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می شود.
نشست «آینده‌پژوهی و برنامه‌ریزی راهبردی کتابخانه‌های عمومی» برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، نشست «آینده‌پژوهی و برنامه‌ریزی راهبردی کتابخانه‌های عمومی» به همت نهاد کتابخانه ها، ساعت ۹ صبح روز دوشنبه ۱۹ تیرماه در تالار شورا واقع در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار می شود.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، اعضای هیأت امنای نهاد، معاونان و مشاوران دبیرکل، مدیران کل نهاد و مدیران سایر نهادهای فعال سیاست‌گذار در حوزه فرهنگ (شورای عالی انقلاب فرهنگی، مجمع تشخیص مصلحت نظام و مرکز پژوهش‌های مجلس) در این نشست حضور خواهند داشت.

طی این نشست سید محمد اعرابی، عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی تهران به ایراد سخنانی پیرامون ضرورت توجه به بحث آینده‌پژوهی در کتابخانه‌های عمومی می‌پردازد.

 

گفتنی است، به دنبال برگزاری این نشست، کارگاه آموزشی «آینده‌پژوهی و برنامه‌ریزی راهبردی کتابخانه‌های عمومی» نیز روز سه‌شنبه ۲۰ تیرماه با حضور بعضی از کتابداران و کارکنان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در فرهنگسرای شفق به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی، خیابان بیست و یکم، از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ برگزار خواهد شد.

کتابدار شاکی خوزستان
|
Iran
|
1396/04/18 - 23:55
1
2
با این وضع مدیریت اینده کتابخانه های عمومی مشخصه نیاز به اینده پژوهی نیست. استان خوزستان شده کتابدار محوری محض. کتابدارها یگ روز در میان سر کار حاضرن
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: