کد خبر: 29492
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 مرداد 1396 - 20:53

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

رئیس اداره کتابخانه‌های ‌عمومی جاجرم عنوان کرد

انجمن‌ خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان باعث ارتقای سرانه کتاب و کتابخوانی خواهد شد

منبع : لیزنا
 محمد عباس‌زاده تشکیل انجمن‌ خیرین کتابخانه‌ساز جاجرم را اقدامی مفید و تأثیرگذار در جهت توسعه و ارتقای سرانه کتاب و کتابخوانی در این شهرستان عنوان کرد.
 انجمن‌ خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان باعث ارتقای سرانه کتاب و کتابخوانی خواهد شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی، محمد عباس‌زاده رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جاجرم در نخستین جلسه انجمن خیرین کتابخانه‌ساز این شهرستان با اشاره به اهمیت فرهنگی موضوع کتابخانه‌سازی بیان کرد: راه‌اندازی و فعالیت انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم گسترش حوزه فعاایت آن با جذب بیشتر خیرین در این حوزه همراه باشد.

وی با تأکید بر ترغیب خیرین نسبت به کتابخانه‌سازی افزود: تشکیل انجمن‌ خیرین کتابخانه‌ساز اقدامی مفید و تأثیرگذار در جهت توسعه و ارتقای سرانه کتاب و کتابخوانی در شهرستان خواهد بود.

حجت‌الاسلام پوررجب رئیس انجمن خیرین کتابخانه‌ساز شهرستان جاجرم نیز در این جلسه گفت: اهمیت جایگاه کتاب و کتابخوانی در دین مبین اسلام و لزوم توجه به غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان شهرستان و رشد فکری فرزندانمان برکسی پوشیده نیست.

وی افزود: ساخت کتابخانه یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی در هر شهرستان به شمار می‌آید و با توجه به استقبال مردم از کتاب و کتابخوانی، جاجرم در وضعیت مناسبی قرار دارد و در بسیاری از شاخص‌ها نیز در رتبه‌های بالای استانی قرار دارد.

رئیس انجمن خیرین شهرستان جاجرم اضافه کرد: امیدواریم با کمک خیرین با ساخت کتابخانه شاهد رشد و پیشرفت هرچه بیشتر نسل جوان و نوجوان شهرمان باشیم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: