کد خبر: 30375
تاریخ انتشار: سه شنبه, 14 شهریور 1396 - 15:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تجلیل از شاعر، نویسنده و فعال فرهنگی در «روز فرهنگ»

منبع : لیزنا
در سی امین اجرای ویژه برنامه «روز فرهنگ» از عزیزالله محمدی شاعر، نویسنده و فعال فرهنگی در فرهنگسرای اخلاق تجلیل می شود .
تجلیل از شاعر، نویسنده و فعال فرهنگی در «روز فرهنگ»

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، ویژه برنامه «روز فرهنگ» با هدف شناسایی، معرفی و قدردانی از نخبگان فرهنگی برگزار می شود و سی امین برنامه به معرفی و تجلیل از «عزیزالله محمدی» به پاس فعالیت های فرهنگی وی اختصاص دارد .

عزیزالله محمدی دارای مدرک کارگردانی و فیلم سازی، حافظ ۵ جزء قرآن کریم، شاعر، ترانه سرا، نویسنده، روزنامه نگار ، رابط فرهنگی کل هیئات شهر و استان تهران در سازمان تبلیغات اسلامی، مجری و گوینده، بازیگر تئاتر و تلویزیون، تحلیلگر امور اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، دبیر NGO علمی فرهنگی پرتو است .

وی تالیف مجموعه شعرهای « من امتدادم را می جویم »، « بسپار سر هر ثانیه عاشق باشم »، سفرنامه اربعینی«یک مرد پیاده» و دفتر شعر «مرده ها ایستاده راه می روند» را در کارنامه کاری خود دارد .

سی امین برنامه «روز فرهنگ » به همت کتابخانه امام صادق(ع)، پنج شنبه 16شهریور ماه سالجاری ساعت 10 در سالن «سرای حضور» فرهنگسرای اخلاق برگزار می شود .

 

فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزارواقع است .

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: