کد خبر: 33958
تاریخ انتشار: یکشنبه, 26 فروردين 1397 - 13:27

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

«ک مثل کتاب» در کتابخانه شهر

منبع : لیزنا
 کتابخانه شهر کارگاه «ک مثل کتاب» را با حضور محمدرضا یوسفی، نویسنده کتاب کودک فردا دوشنبه 27 فروردین ماه ساعت 15/30 برگزار می کند .
«ک مثل کتاب» در کتابخانه شهر

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 ، کارگاه داستان نویسی «ک مثل کتاب» با حضور نویسنده کودک و نوجوان محمدرضا یوسفی برگزار می شود . این برنامه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و برای گروه سنی نوجوان و با حضور اساتید برجسته حوزه کتاب " نویسندگی و نگارش و همچنین معرفی کتابهای برتر برگزار می شود .

محمدرضا یوسفی (زاده ۱۳۳۲، همدان) نویسنده و نظریه‌پرداز ادبیات کودکان و نوجوانان اهل ایران است. وی علاوه بر داستان نویسی برای کودکان و نوجوانان، به نمایش نامه نویسی و فیلم نامه نویسی نیز مشغول است اما فعالیت های اصلی او نویسندگی برای کودکان است.

علاقمندان جهت شرکت دراین برنامه می توانند به فرهنگسرای تهران به نشانی :: حکیم غرب سه ‌راه دهکده المپیک خیابان ساحل بوستان باغ نو مراجعه نمایند و با شماره تلفن ۴۴۱۳۷۰۶۰ تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: