کد خبر: 40025
تاریخ انتشار: دوشنبه, 07 مرداد 1398 - 10:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

کتابخانه عمومی حسینه ارشاد برگزار می‌کند

نمایشگاه کتاب‌های نفیس و قدیمی با موضوع زیارت

منبع : کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد
کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد نمایشگاه موضوعی «قرآن و عبودیت» و نمایشگاه کتاب‌های نفیس و قدیمی با موضوع «زیارتنامه‌ها و مناجات‌ها» را در مرداد ماه برگزار می کند.
نمایشگاه کتاب‌های نفیس و قدیمی با موضوع زیارت

 به گزارش لیزنا، کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برای گرامی‌داشت و تدبر در قرآن کریم از تاریخ 15 تا 28 مرداد ماه 1398 شصت و هشتمین نمایشگاه موضوعی دو هفتگی خود را با موضوع «قرآن و عبودیت» شامل انواع منابع موجود با موضوعات: مفهوم بندگی و شاخصه‌های عبودیت، آسیب‌شناسی عبادت، تربیت عبادی، نشانه‌های بندگان شایسته خدا، عبادت‌های جاهلی از منظر قرآن و... در کتابخانه برگزار می‌کند.

همچنین این کتابخانه برای نگاهی دوباره به کتاب‌های نفیس و قدیمی موجود در کتابخانه، نمایشگاه موضوعی بر اساس چیدمان (رده بندی) آن‌ها در قفسه‌ها را به‌صورت از تاریخ 12/5/1398 تا 18/5/1398 با موضوع «زیارتنامه‌ها و مناجات‌ها» در بخش امانت برگزار می کند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: