کد خبر: 40371
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 16 آبان 1398 - 16:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی در دانشگاه تهران

منبع : لیزنا
هفدهمین نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی در آبان ماه و همزمان با هفته کتاب در محل کتاب‌خانه مرکزی دانشگاه تهران برپا خواهد شد.
برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی در دانشگاه تهران

 به گزارش لیزنا، احد رضایی، مدیرعامل انجمن فرهنگی ناشران بین‌المللی ایرانیان درباره برگزاری هفدهمین نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی گفت: هفدهمین نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی بعد از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بزرگ‌ترین رویدادی است که کتاب‌های دانشگاهی اورجینال در آن عرضه می‌‌شود.

وی افزود: هفدهمین نمایشگاه کتب کاربردی و دانشگاهی با هدف تامین منابع علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی از 19 الی 22 آبان ماه و همزمان با هفته کتاب در محل کتاب‌خانه مرکزی دانشگاه تهران برپا خواهد شد.

رضایی همچنین خاطرنشان کرد: کتاب‌های عرضه شده در این نمایشگاه مربوط به سال‌های 2017 تا 2019 است که با تخفیف مناسب در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، فهرست کتاب‌های عرضه شده در سایت انجمن به آدرس www.anjomannasheran.com بارگذاری شده ‌است.

بیست و هفتمین دوره هفته‌ی کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ 23 تا 30 آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: