کد خبر: 39683
تاریخ انتشار: یکشنبه, 29 ارديبهشت 1398 - 11:58

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

آخرین اخبار

استقبال گسترده گردشگران از کتابخانه و موزه ملی ملک در روز جهانی موزه

منبع : روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک
گردشگران و میهمانان نوروزی تهران، هم‌زمان با روز جهانی موزه، رویکردی گسترده به تماشای تالارها و آثار موزه‌ای کتابخانه و موزه ملی ملک داشتند.
استقبال گسترده گردشگران از کتابخانه و موزه ملی ملک در روز جهانی موزه

به گزارش لیزنا، موقوفه آستان قدس رضوی، بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران در روز شنبه 28 اردیبهشت 1398 خورشیدی هم‌زمان با روز جهانی همچون سال‌های گذشته، به میزبانی از خیل گسترده گردشگران ایرانی و جهانگردان خارجی نشست.

حضور گسترده این دوستداران فرهنگ و هنر برای تماشای گنجینه آثار گوناگون متعلق به سده‌های گوناگون تاریخ ایران و اسلام، فضایی دلنشین در نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران پدیدار ساخت. آن‌ها به میهمانی کتابخانه و موزه ملی ملک آمدند تا از دریچه گنجینه تاریخی ملک با سه هزار سال تاریخ ایران آشنا شوند.

 گفتنی است موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به مناسبت فرارسیدن روز جهانی موزه، در روز شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ خورشیدی از گردشگران به رایگان میزبانی کرد. این گنجینه، نخستین موزه وقفی- خصوصی ایران و یکی از شش کتابخانه بزرگ کشور در حوزه نسخه‌های خطی به شمار می‌آید.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: