کد خبر: 29865
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 مرداد 1396 - 20:09

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

تازه های نشر

با نشر قدیانی تو هم می‌توانی

منبع : لیزنا
مجموعه شش جلدی تو هم می‌توانی نوشته‌ نانامی اسانو با ترجمه حسین فتاحی به چاپ دوازدهم رسید.
با نشر قدیانی تو هم می‌توانی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، آموزش یکی از مهمترین نیازهای ذاتی بشر است. واضح است که این نیاز در کودکان بسیار شدیدتر است. کودک همان‌طور که رشد جسمی و ذهنی پیدا می‌کند، به تواناییهای تازه‌ای نیز می‌رسد و سپس دست به عمل می‌زند. او می‌خواهد کار تازه‌ای انجام دهد و شخصیت خود را بروز دهد. در چنین مواقعی است که آموزش ضرورت پیدا می‌کند. 

مجموعه شش جلدی «تو هم می‌توانی» از ویژگی‌هایی برخوردار است که می‌تواند به عنوان یکی از بهترین شیوه‌های آموزشی در اختیار شما قرار گیرد. از جمله این ویژگی‌ها اشاره به اصلی‌ترین مسائل و مشکلات کودکان است. مسائل و مشکلاتی که به نوعی مشکل بزرگترها هم هست. این آموزش‌ها با بیانی غیر مستقیم صورت گرفته و هر کدام در قالب قصه‌ای زیبا و لطیف با تصاویری جذاب بیان شده تا کودک غیر مستقیم و ناخودآگاه از آن تاثیر بگیرد.

عناوین این کتاب‌ها به شرح زیر است: 

به همه سلام می‌کنم، خودم لباسم را می‌پوشم، خودم به دستشویی می‌روم، دندانم را مسواک می‌زنم،خوردنیها را دوست دارم، اساب‌ بازیهایم را جمع می‌کنم.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، مجموعه شش جلدی توهم می‌توانی اثر نانامی اسانو و ترجمه حسین فتاحی را در نوبت چاپ دوازدهم، تیراژ 3هزار و 300 نسخه و قیمت هر جلد 20هزار تومان را روانه بازار کتاب نمود. برای تهیه این كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌ها معتبر سراسر كشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به نشانی الكترونیكی نشر قدیانی نیز مراجعه كنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این مؤسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نیز با خبر خواهید شد. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: