کد خبر: 40613
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 آذر 1398 - 18:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گزارش

با همت پیام حنان؛

از سامانه آرشیو دیجیتال دانشگاه الزهرا رونمایی شد

منبع : لیزنا
در مراسم بیستمین دوره هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه الزهرا(س)  از سامانه آرشیو دیجیتال دانشگاه الزهرا رونمایی شد.
از سامانه آرشیو دیجیتال دانشگاه الزهرا رونمایی شد

 به گزارش لیزنا، در مراسم بیستمین دوره هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه الزهرا(س) که با حضور ریاست، معاونت پژوهشی و اعضای هیأت علمی این دانشگاه برگزار شد از سامانه آرشیو دیجیتال دانشگاه الزهرا رونمایی شد.

سامانه آرشیو دیجیتال دانشگاه الزهرا در راستای افزایش و ارتقا رتبه علمی دانشگاه الزهرا در مجامع بین المللی و در راستای جمع آوری، سازماندهی و اشاعه منابع دیجیتال با هدف دسترسی آزاد و مدیریت شده منابع علمی اساتید، هیئات علمی دانشگاه راه اندازی شده است تا گنجینه پنهان این منابع اطلاعاتی تولیدی در معرض جهانی و موتورهای كاوش جهانی قرار گیرد.

در این راستا با استفاده از این سامانه كه شركت پیام حنان طراحی و اجرای آن را انجام داده است درگاه ارسال تمام منابع علمی تولیدی چه به شكل دسته ای و چه به شكل انفرادی از درگاه پورتال این سامانه در اختیار اساتید و هیات علمی و محققین و مدرسین قرار می گیرد تا پس از ارسال در كارتابل تیم مدیریتی سازماندهی كتابخانه مركزی عملیات پایش و تكمیل فرایند سازماندهی صورت پذیرد سپس امكان بازیابی آن توسط موتورهای كاوش جهانی مقدور می شود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: