کد خبر: 25012
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 مرداد 1395 - 14:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

همایش

پذیرش 90 مقاله در همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات

منبع : لیزنا
دبیر علمی همایش مدیران فناوری اطلاعات گفت: فراخوان دریافت مقالات در همایش مدیران فناوری اطلاعات با توجه به اینکه برای اولین بار منتشر شد، مورد استقبال دانشجویان، محققان و استادان متعددی قرار گرفت.
پذیرش 90 مقاله در همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات

  به گزارش لیزنا، دکتر علیرضا ثقه الاسلامی، دبیر علمی همایش مدیران فناوری اطلاعات با بیان اینکه امسال چهارمین دوره از برگزاری همایش مدیران فناوری اطلاعات است، گفت: با توجه به اینکه امسال افزون بر محصولات و ایده‌ها، برای اولین بار فراخوان دریافت مقالات منتشر شد، اما محورهای سه‌گانه همایش با نگاهی میان‌رشته‌ای در زمینه‌های مهندسی، مدیریتی و علوم اجتماعی و انسانی حول موضوعات مرتبط با فناوری اطلاعات، مورد استقبال دانشجویان، محققان و استادان متعددی قرار گرفت.

 

دبیر علمی همایش و استادیار ایرانداک افزود:‌ پس از دریافت و بررسی چکیده مقالات، نزدیک به 80 عنوان ذیل محورهای سه‌گانه همایش و زمینه‌های موضوعی آنها مورد تایید قرار گرفت.

ثقه الاسلامی تاکید کرد: در این دوره از همایش مدیران فناوری اطلاعات سه محور اصلی علمی-فناوری، سیاستی-مدیریتی و اجتماعی-فرهنگی و زمینه‌های موضوعی ذیل هر یک از این محورها، که در وبگاه همایش فهرست شده است، شرط اولیه پذیرش مقالات قرار گرفته است. 

وی با اشاره به فرایند داوری و ارزیابی مقالات افزود: نسخه کامل مقالاتِ ارسالی پس از دریافت، در کمیته علمی بررسی اولیه شده و در صورت احراز شرایط مقدماتی که شامل رعایت مفاد راهنمای نگارش و تأیید ارتباط موضوعی با محورهای همایش است، برای داوری در اختیار داوران منتخب از سوی کمیته علمی قرار می‌گیرد.

او ادامه داد: هر مقاله ذیل محورهای سه‌گانه همایش، دست‌کم در اختیار دو داور قرار می‌گیرد و در صورت نیاز به داوری دیگر نیز ارسال می‌شود. در نهایت، نتیجه ارزیابی داوران به سه صورت پذیرش، پذیرش مشروط و عدم پذیرش به نویسنده یا نویسندگان محترم ابلاغ می‌گردد. 

 

دبیر علمی همایش گفت: مقالات پذیرش‌شده در قالب کتابچه خلاصه مقالات و کتابچه الکترونیکی (یا چاپی) تمام متن مقالات منتشر خواهد شد. همچنین در نظر داریم مقالات پذیرش‌شده را در چند وبگاه معتبر از جمله وبگاه پژوهشگاه ایرانداک، نمایه (index) کنیم.

 استادیار ایرانداک افزود: افزون بر این موارد، در نظر داریم شرایط انتشار برخی مقالات برگزیده را نیز در نشریه‌های علمی-پژوهشی فراهم کنیم.

 

گفتنی است، چهارمین دوره همایش مدیران فناوری اطلاعات 7 مهرماه سال جاری برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: