کد خبر: 25737
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 13 آبان 1395 - 18:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گفتگو

ترویج کتابخوانی بین کودکان از محورهای اصلی هفته کتاب

منبع : لیزنا
مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، از برنامه های هفته کتاب برای ترویج کتابخوانی در بین کودکان مناطق محروم خبر داد.
ترویج کتابخوانی بین کودکان از محورهای  اصلی هفته کتاب

 به گزارش لیزنا، مهردخت وزیرپور کشمیری ترویج کتاب بین کودکان را از محورهای  اصلی هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار برشمرد.

 

وی با تاکید بر تلاش متخصصین برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های این هفته نسبت به سالهای گذشته گفت: برنامه ها از روز 15 آبان با تاکید بر محور ترویج کتابخوانی کودکان آغاز می شود. از جمله این برنامه ها دعوت از اساتید برای برگزاری جلسات  و بررسی چگونگی بالا بردن و ارتقای خواندن در جامعه مخصوصا در بین کودکان است.

 

وزیرپور از دیگر برنامه‌های این هفته راسفر همه اعضا و مسئولین به همه استانها دانست و افزود: علاه بر برنامه‌های متنوعی که در تهران برگزار می‌شود، شهرستانها نیز شاهد برنامه‌های هفته کتاب با محوریت ترویج کتاب و کتابخوانی در بین کودکان خواهند بود. برای تحقق این امر با سفر به شهر های مختلف بخصوص مناطق محروم که کمتر دیده میشوند و نیاز به حضور بیشتر ما دارند، با کودکان  صحبت می کنیم، کاستی ها را در نظر می گیریم و سعی می کنیم نیازهای آنان را برآورده کنیم.

 

شایان ذکر است مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، با حمایت کامل از ستاد خبری هفته کتاب،  لیزنا را از بهترین خبرگزاری های تخصصی در حیطه فرهنگ و کتاب برشمرد.

کتابدار جنوب تهران
|
Iran
|
1395/08/15 - 23:35
0
7
سلام
خانم دکتر وزیرپور فکری به حال کتابداران درجه 5 جنوب تهران باشید، که با نیروی کم مجبورن کتابخانه را مدیریت کنند، آیا این انصاف است که کتابخانه های بالا شهر مملوء از نیرو باشند حتی جایی برای نشستن نیروها در فاصله بین 12 تا 13/30 نباشد و کتابخانه های جنوب تهران به علت کم بودن نیرو نتوانند کارهای فرهنگی و خدمات دهی به اعضاء کتابخانه باشند، شما که دم از عدالت می زنید، آبا این عدالت می باشد لطفا پاسخگو باشید.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: