کد خبر: 31064
تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 مهر 1396 - 15:36

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گفتگو

نمایشگاه کتاب فرانکفورت ۶

حضور مردم در نمایشگاه فرانکفورت هر سال کمتر می‌شود

منبع : لیزنا
کینگا ریتولد، هماهنگ کننده نمایشگاه‌های شرکت «الزویر» از کاهش میزان بازدید کنندگان نمایشگاه فرانکفورت به نسبت سال های گذشته خبر داد.
حضور مردم در نمایشگاه فرانکفورت هر سال کمتر می‌شود

ریتولد، هماهنگ کننده نمایشگاه‌های شرکت «الزویر» در گفتگو با خبرنگار لیزنا٬‌ نمایشگاه امسال را مانند سال‌های گذشته بسیار موفق و مفید توصیف کرد و گفت: این چهارمین بار است که به این نمایشگاه می‌آیم و به نظرم حضور مردم در نمایشگاه هر سال کمتر می‌شود و بیشتر کار به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد. با این حال بسیاری از مشتریان از اینکه می‌توانند به صورت حضوری با مدیران شرکت صحبت بکنند خوشحال می‌شوند.

وی ادامه داد: شرکت ما همیشه علاقه دارد تا با مشتریان خود در تماس باشد. ما از طریق تلفن و ایمیل نیز با آنها در تماس هستیم ولی وقتی که آنها را از نزدیک نمی‌بینیم اطلاعات بسیاری از دست می‌رود.

 

ریتولد همچنین به ایرانیانی که قصد بازدید از نمایشگاه فرانکفورت را دارند پیشنهاد داد که قبل از نمایشگاه با ناشران در ارتباط باشند زیرا در دوره نمایشگاه مدیران امکان دارد دیگر فرصت دیدار را به آن ها ندهند. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: