کد خبر: 31068
تاریخ انتشار: یکشنبه, 23 مهر 1396 - 20:55

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گفتگو

نمایشگاه کتاب فرانکفورت 10

همکاری نزدیک انجمن تجاری امریکن کالکتیو استند با کتابداران

منبع : لیزنا
 در آخرین روز از نمایشگاه کتاب فرانکفورت خبرنگار لیزنا، با جانت فریچ  از انجمن تجاری امریکن کالکتیو استند، گفتگویی را انجام داد.
 همکاری نزدیک انجمن تجاری امریکن کالکتیو استند با کتابداران

 

فریچ کارشناس انجمن تجاری امریکن کالکتیو استند، درباره حضورش در نمایشگاه کتاب فرانکفورت به خبرنگار لیزنا گفت: من از سال 1977 به نمایشگاه فرانکفورت آمده‌ام و نمایشگاه فرانکفورت بزرگترین نمایشگاهی است که ما در آن شرکت می‌کنیم. شرکت ما مجمع ملی در نمایشگاه‌های کتاب بین المللی برگزار می‌کند. ما به لندن، پکن، بولونیا، گواتامالا و شارژه می‌رویم. در شارژه ما کنفرانس انجمن کتابخانه‌های آمریکا و کتابخانه‌های خاورمیانه را برگزار می‌کنیم.

وی افزود: ناشران من می‌گویند که نمایشگاه فرانکفورت امسال یکی از بهترین نمایشگاه‌ها بوده است. کیفیت جلسه‌ها عالی بوده و تجارت خوبی انجام شده است.

فریچ درباره اهمیت کتابداری گفت: شرکت ما همواره به بازار کتابداری متعهد بوده و ما سال‌هاست که کتاب‌های این زمینه را کار می‌کنیم. ما  با انجمن کتابخانه‌های آمریکا همکاری نزدیکی داریم و برند آنها را در دنیا تبلیغ می‌کنیم. ما امیدوار هستیم که بتوانیم کتابداران بیشتری از اطراف دنیا را در یک مکان جمع کنیم و به همین دلیل ما کنفرانس کتابخانه‌ها را در شارژه برگزار می‌کنیم.

 

وی تاکید کرد: این خیلی جالب و مفید است که کتابداران از مناطق مختلف دنیا مانند سنگاپور، خاورمیانه و شمال آفریقا کنار هم بیایند تا تجربیاتشان را به اشتراک بگذارند. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: