نمایشگاه کتاب فرانکفورت 10
همکاری نزدیک انجمن تجاری امریکن کالکتیو استند با کتابداران

 

فریچ کارشناس انجمن تجاری امریکن کالکتیو استند، درباره حضورش در نمایشگاه کتاب فرانکفورت به خبرنگار لیزنا گفت: من از سال 1977 به نمایشگاه فرانکفورت آمده‌ام و نمایشگاه فرانکفورت بزرگترین نمایشگاهی است که ما در آن شرکت می‌کنیم. شرکت ما مجمع ملی در نمایشگاه‌های کتاب بین المللی برگزار می‌کند. ما به لندن، پکن، بولونیا، گواتامالا و شارژه می‌رویم. در شارژه ما کنفرانس انجمن کتابخانه‌های آمریکا و کتابخانه‌های خاورمیانه را برگزار می‌کنیم.

وی افزود: ناشران من می‌گویند که نمایشگاه فرانکفورت امسال یکی از بهترین نمایشگاه‌ها بوده است. کیفیت جلسه‌ها عالی بوده و تجارت خوبی انجام شده است.

فریچ درباره اهمیت کتابداری گفت: شرکت ما همواره به بازار کتابداری متعهد بوده و ما سال‌هاست که کتاب‌های این زمینه را کار می‌کنیم. ما  با انجمن کتابخانه‌های آمریکا همکاری نزدیکی داریم و برند آنها را در دنیا تبلیغ می‌کنیم. ما امیدوار هستیم که بتوانیم کتابداران بیشتری از اطراف دنیا را در یک مکان جمع کنیم و به همین دلیل ما کنفرانس کتابخانه‌ها را در شارژه برگزار می‌کنیم.

 

وی تاکید کرد: این خیلی جالب و مفید است که کتابداران از مناطق مختلف دنیا مانند سنگاپور، خاورمیانه و شمال آفریقا کنار هم بیایند تا تجربیاتشان را به اشتراک بگذارند.