کد خبر: 25343
تاریخ انتشار: دوشنبه, 12 مهر 1395 - 08:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

5 آبان برگزار می شود

نشست «نقش های کارآمد علم اطلاعات و دانش شناسی»

منبع : لیزنا
 نشست کارگاهی با عنوان «نقش های کارآمد علم اطلاعات و دانش شناسی» برگزار می شود.
نشست  «نقش های کارآمد علم اطلاعات و دانش شناسی»

 به گزارش لیزنا، اولین نشست کارگاهی مرتبط با نهمین همایش ملی ادکا تحت عنوان «ساختارهای نوین شغلی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی» با همکاری اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران (ادکا)  و گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه علامه طباطبایی در تاریخ 5 آبان ماه 1395 در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

 

اطلاعات و دانش به عنوان یک عنصرخام درهرآلیاژی و به عنوان تار و پود هربافتی نقش آفرینی می کند. اطلاعات و دانش بسته به کارکرد، فعالیت و ساختارآن توصیف می شود. اگر وجود اطلاعات و دانش در تحول و تطور علم اطلاعات و دانش شناسی و علوم دیگر بازنمایی شود نقش های کارآمد آن به خوبی تعریف خواهد شد و پس از ورود به متن،  ساختارشغل و حرفه ای به خود خواهد گرفت. این کارگاه درصدد تبیین این نقش ها خواهد بود.

 

محورهای کارگاه به شرح زیر اعلام شده است:

کارکرد علم اطلاعات و دانش شناسی

فعالیت های اطلاعاتی و دانشی

ساختار اطلاعات و دانش

مدرس کارگاه دکتر عصمت مومنی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی  است.

این کارگاه روز  5 آبان ماه 1395 ساعت 14-18 در دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی، آزمایشگاه علم اطلاعات و دانش شناسی برگزار می شود.

ثبت نام تا تاریخ 25 مهر ماه 1395 ادامه دارد و علاقمندان می توانند هزینه شرکت در همایش را به شماره کارت 4717-2818-9918-6037 نزد بانک ملی به نام مهدی رحمانی واریز کنند و اسکن فیش واریزی را به همراه نام و نام خانوادگی، رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی و شماره تلفن به آدرس ایمیل  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

 

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ادکا مراجعه نمایند.

 

 نهمین همایش ملی  ادکا با عنوان «ساختارهای شغلی علم اطلاعات و دانش‌شناسی: گذشته، حال و آینده» با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی مورخ ۲۰ آبان ۱۳۹۵برگزار می شود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: