کد خبر: 38665
تاریخ انتشار: سه شنبه, 23 بهمن 1397 - 08:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

2 اسفندماه برگزار می شود

ورکشاب کارآفرینی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران

منبع : روابط عمومی ادکا
دوم اسفند ماه ورکشاب کارآفرینی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران با همکاری ادکا و انجمن‌های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی و کارآفرینی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب برگزار می شود.
ورکشاب کارآفرینی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران

به گزارش لیزنا، اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران ادکا با همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی و کارآفرینی دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب بزرگترین رویداد کارآفرینی علم اطلاعات و دانش شناسی ایران را در روز پنجشنبه 2 اسفند ماه 1397 برگزار می‌کند.

 ورکشاب کارآفرینی با طعم:

- معرفی مشاغل نوین برای کتابداران

- آشنایی با استارتاپ‌ها

- آشنایی با شتاب‌دهنده‌ها

- روش‌های کسب درآمد دانشجویان و دانش‌آموختگان علم اطلاعات و دانش شناسی

مدرس ورکشاپ: میلاد روشنی

نحوه ثبت‌نام:

علاقمندان برای شرکت در ورکشاپ باید اقدام به پرداخت هزینه ثبت‌نام کنند. هزینه ثبت نام برای دانشجویان  15 هزار تومان و برای کارمندان 20 هزار تومان است.

کلیه اعضای دکا که دارای کد عضویت و کارت عضویت هستند مشمول 50 درصد تخفیف خواهند شد. همچنین کلیه اعضا انجمن علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه #پیام_نور مرکز تهران جنوب مشمول 50 درصد تخفیف خواهند شد.  کلیه اعضای انجمن های علمی دانشجویی نیز مشمول 20 درصد تخفیف خواهند شد.

علاقمندان برای شرکت در ورکشاپ باید هزینه ثبت نام را به شماره کارت 5058011214037746 به نام مهدی رحمانی، موسسه مالی و اعتباری کوثر واریز کنند. سپس فیش واریزی را به همراه نام و نام خانوادگی، شماره تلفن و رشته تحصیلی را به آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید یا آیدی تلگرام @Stnote1 ارسال دارند.

لازم به ذکر است که علاقمندان به شرکت در ورکشاپ باید حداکثر تا پایان روز 30 بهمن ماه 1397 اقدام به ثبت نام نمایند. به تمامی شرکت کنندگان از طرف ادکا و دانشگاه پیام نور گواهی معتبر اعطا خواهد شد.

رضا بگلو
|
Germany
|
1397/11/24 - 12:24
0
0
سلام
بهتر نبود از واژه کارگاه به‌جای ورکشاپ استفاده شود؟
حالا اگر برابرنهاده نبود، اشکالی نداشت
سپاس
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: