کد خبر: 40501
تاریخ انتشار: سه شنبه, 12 آذر 1398 - 13:01

داخلی

»

ROOT

»

مجموعه اصلی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد خبر داد؛

کتابداران و کتابخوانان برتر استان یزد تجلیل می‌شوند

منبع : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد از برگزاری آیین تجلیل از کتابداران و کتابخوانان برتر استان و قدردانی از تلاش‌های فعالان حوزه کتابخوانی در یزد خبر داد.
کتابداران و کتابخوانان برتر استان یزد تجلیل می‌شوند

به گزارش لیزنا، رقیه دوست فاطمی‌ها در این خصوص گفت: در این مراسم که صبح روز پنج‌شنبه 14 آذرماه در کتابخانه عمومی دکتر جوادی برگزار می‌شود، از کتابداران برتر استان، مسئولان برتر کتابخانه، کتابخانه‌های شهری، روستایی و مستقل برتر، خدمتگزار برتر استان، پیشکسوت برتر استان، فرمانداران برتر شهرستان‌ها در حوزه کتاب و کتابخوانی، کتابخوانان برتر استان در گروه‌های سنی مختلف، برترین‌های استانی جشنواره خاطره‌نویسی کتابداران کشور و همچنین داوران استانی جشنواره هدهد سفید تقدیر خواهد شد.

وی افزود: در مجموع 29 کتابدار، کتابخوان و فعال عرصه کتاب و کتابخوانی استان یزد با حضور مسئولان ارشد استانی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به برگزاری موفق آیین ملی بزرگداشت روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» در یزد بیان داشت: با توجه به اینکه یزد، پایتخت کتاب ایران در سال 98 است، میزبانی این آیین ملی در سال جاری به یزد سپرده شد که با تلاش همکاران استان و حمایت ویژه دبیرکل و مسئولان ارشد نهاد کتابخانه‌های عمومی و همدلی دستگاه‌های مختلف استان، این مراسم به نحو شایسته‌ای در آیان‌ماه امسال در یزد برگزار شد.

دوست فاطمی‌ها تصریح کرد: به دلیل برگزاری این آیین باشکوه ملی در استان، مراسم تجلیل از کتابداران و فعالان برتر کتابخوانی یزد با اندکی تأخیر و در 14 آذرماه برگزار می‌شود.

گفتنی است، استان یزد هم‌اکنون 112 باب کتابخانه فعال دارد که از این تعداد 99 باب وابسته به نهاد کتابخانه‌های عمومی، 12 باب مشارکتی و یک باب نیز کتابخانه مستقل است. از این تعداد کتابخانه، 83 کتابخانه شهری و 29 کتابخانه نیز روستایی است.

در مجموع 107 هزار نفر عضو کتابخانه‌های عمومی استان یزد هستند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: